onsdag 23. januar 2008

Hilsen fra mystiske (og moekkete) India!

Etter en del om og men paa Heathrow (se forrige innlegg) kom vi oss til India! Har vaert i Delhi, Mathura, Agra (med Taj Mahal -supert) og Lucknow. Er naa i Varanasi. Her renner Ganges forbi, hinduenes hellige elv, og dette er byen der hinduer vil doe (stryke med altsaa) slik at de slipper aa bli gjenfoedt. Veldig spesiell atmosfaere her. Reiser med nattog seinere i dag til Kolkata, der bryllupet skal vaere. Da skal vi paa sari-shopping! Ellers er India veldig annerledes, og mye er veldig moekkete her! Masse stoev og forurensning i lufta gjoer det vanskelig aa puste innimellom. Ellers er veldig mange veldig opptatt av turister, og vil selge oss ting og kjoere oss til steder i rickshawene sine. Men det er veldig spennende aa vare her, og mange imponerede ting aa se! Til dere paa Toten Montessoriskole: Jeg savner dere! :) Haaper (og regner med) at dere har det bra, gleder meg til aa se dere igjen, baade smaa og store! (jeg faar ikke til aa blogge fra telefonene, saa bilder kommer senere)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei har du det fint? Det er bare jeg Audun som skriver dette men jeg tror alle savner deg mye!!!
=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Anonym sa...

Vi har det veldig bra her på Toten montessori skole alle i klassa savner deg sånn. Vi gleder oss til du kommer på torsdag!!=)

Skrevet av Audun og nina.
Alle sammen Fabian, Simen, Kenneth, Navjot, Anna, Anne Siri, Malene.
Saga og Stine er syke de gleder seg sikkert de også. =)=)=)=)=)=)=)=) :):)

Anonym sa...

Gleder oss til du kommer tilbake og kan fortelle oss masse!!!
Hilsen Marit