søndag 7. juni 2009

Hvilken farge er du?

Spørsmålet kom på skolen en dag: Marte, hvilken farge er du? Det går fort i svinga med sjetteklassinger, og jeg var ikke helt med på tema-skiftet og måtte be om en forklaring. Jo, hvilken farge har du mest på klærene dine og liker og sånn? Tja, blå kanskje, eller lilla eller svart? Nei Marte, jeg syns du er mer oransje, eller brun.

Ja vel ja, jeg er oransje. Jeg har aldri regna oransje som en av mine favoritter, og hverken klesskapet eller leiligheten er utpreget oransje. Men på ett eller annet vis fremstår jeg nok som oransje. Hvorfor?

Har forøvrig fått klar beskjed om at grønn blogg burde jeg ikke ha. Mottatt. Med mine kunnskaper og min tålmodiget er blogg-utseendet veldig avhengig av hva jeg finner på blogspot, så får se hva jeg finner. Men grønn var visst ikke vellykket.

Hvilken farge er du?

2 kommentarer:

Maren sa...

I'm blue baby, I'm blue..

Marita sa...

Går man etter blogg, så er jeg litt sånn transparent hvit!