mandag 19. februar 2007

Shopping

Det er jeg flink til, det. Særlig på nettet. Har akkurat bestilt meg DVDer fra Platekompaniet, til det nette sum av litt over 700 kr. Og som vanlig ble det sånn filmer som ingen andre kjøper, og noen som ALLE andre kjøper... Som f. eks. Brokeback mountain. Da jeg så den hjemme i Hagalykkja på bredbåndet (fancy) hakka det så fælt (ikke så fancy) at jeg har lyst til å se den en gang til. Og hva er vel 79 kr i dag? Bare det at det ble mange sånne. Utgangspunktet var at jeg ville kjøpe meg DaVinci-koden, den har jeg faktisk tilogmed lest! Så ble det noen andre i tillegg gitt. Ja ja. Jeg burde jo definitivt ikke holde på sånn, jeg som snart er arbeidsledig, men jeg har jo vært så flink og jobba hele helga :)

En ting jeg (heldigvis) ikke har shoppa i dag, er hus. Jeg var farlig nære i sjutida i kveld, men det gikk heldigvis over. Var på visning oppi Ringstad, koselig men litt pussig hus. Isolert og greier. Men 1 250 000 er litt for mange penger uten jobb. Så da så. Jeg får heller holde meg i Morstadgutua litt til. Det er jo bare å fyre litt, så blir det så bra så. Nå ser det ut som siste gjenlevende strømdrevne ovn har tatt kvelden, så da var det i gang med vedhelvetet igjen. Må jo ta meg fri fra jobben om jeg skal få fyrt opp skikkelig. Eller bare sove på skolen... Det er plan B!

Ingen kommentarer: