mandag 12. februar 2007

We are the champions!



Jeg er norgesmester! Riktignok ikke helt alene, men jeg var da med.


Bergensturen til NM for brassband i helga var en stor suksess. For første gang i Jarens (og da også mitt...) liv vant vi! Både hele 1. divisjon og gruppepris til slagverkerne!


Noen gikk også inn for å vinne festen selvfølgelig. (får ikke vekk kursiven nå, men orker ikke finne ut hvorfor...). Er rart hvordan folk blir etter noen øl altså. Noen blir hyggelige og pratsomme, andre blir innpåslitne, noen blir hyperaktive og litt slitsomme, og andre blir bare slitne. Andre igjen løfter (Per Anders og Andreas). Jeg var føre var og drakk veldig lite (øl smaker så vondt), trenger jo ikke det i seiersrus :)


Etter lørdag kveld har jeg igrunn gjort veldig lite, bare hvilt på laubærene. Har spist unevnelige mengder godteri (de fantastiske nye spisevanene mine forsvant da jeg var sjuk...), og ligget på sofaen. Var litt slitsomt å reise på jobb i dag, men da er det godt å ha en liten og snill fjerdeklasse som venter på en. Nå er det tilogmed fyr i ovnen (trur jeg da), prøvde å surfe litt på nettet da jeg kom hjem i går kveld, men jeg ble så kald på fingrene at jeg bare måtte gi opp. Flink til å spare strøm, amma!


Det må også nevnes at 6. plassen i Hedmarks- og Opplandsmesterskapet til Bøverbru/Eina forrige helg var nesten like deilig som seieren i helga. Så var det nevnt.


Legger ut noen "presseblider" fra helga, kanskje dukker det opp noen festbilder etterhvert også?


Ingen kommentarer: