onsdag 12. juni 2013

Versailles

På lørdag reiste vi til Versailles med boardingen. Irriterende å skulle reise så innmari tidlig, måtte vente på så godt som voksne ungdommer, passe på at de har med seg alt og å høre fnisingen deres hele bussturen, men ok. Da vi først kom fram og fikk ristet dem av oss (var ikke store jobben...) var det veldig fint!











Da de andre tok bussen tilbake, tok vi toget inn til Paris. J'adore Paris! Men, Paris i sol? -Fail. Skikkelig tordenvær med tilhørende plaskregn på lørdagskvelden...



Søndag formiddag gikk jeg meg en treningstur til Cimetière du Père Lachaise i duskregnet. Det var en merkelig, men veldig fin opplevelse å være der! Jeg klarte absolutt ikke å få fram noe av stemningen eller størrelsen på bildene jeg tok, men har lyst til å ta med meg Eivind dit en gang. Da finner jeg kanskje utgangen når jeg vil hjem, også...

Ingen kommentarer: